Časté otázky
Kdo se o vás bude starat?
O vaše pohodlí se postarají asistentky z řad odborného personálu
v souladu s vašimi požadavky a potřebami, tak aby jste se cítili,co nejlépe.
Jak můžete za služby platit?
Sami si vyberte způsob, který je pro Vás nejpohodlnější. Bankovním převodem, nebo platbou v hotovosti.V obou případech je vystavena faktura, hotovostně příjmový pokladní doklad. Péče z a hodinu se pohybuje od 120,-Kč.
Jak bude péče probíhat?
Péče bude probíhat v souladu se smlouvou, asistence je zajištěna tak, aby nemohlo dojít k výpadku (tedy kontinuálně). Kontrolu provádí koordinátorka (může dozorvat i člen správní nebo dozorčí rady). Rolí koordinátorky je nejen sestavit individuální plán, ale současně sledovat požadavky a spokojenost klienta. Je-li v požadavku garance, může se o klienta starat tým, až tří asistentek.
Jaká je bezpečnost klienta?
Díky práci naší správní a dozorčí rady, je u nás zajištěna maximální bezpečnost klienta. Je jen na Vaší úvaze, jak zajistíte přístup asistentek do domácnosti. V případě, kdy přebíráme klíče my, je podepsána hmotná zodpovědnost asistentek a převzetí je i součástí smlouvy s námi. V tomto případě jsou vhodné 3 ks klíčů. Jeden je uložen v našem trezoru a použit v naléhavých situacích a dva jsou u asistentek.